POLOSI IN ZGLOBI

Če velja, da je motor srce avtomobila, velja tudi, da je pogonska gred njegova arterija.

Pogonska gred je prenos vrtilnega momenta motorja na gnano kolo. Vrtilni moment se lahko prenaša s pomočjo raznih sklopk, jermenov, verig in na koncu s pogonsko gredjo. Vsako vozilo ima tako vsaj dve do štiri pogonske gredi, ki so zaradi potreb prilagajanja kota vrtenja sestavljene iz kolesnega homokinetičnega zgloba, menjalniškega zgloba in osi.

Gleda na stalno obremenjenost dela, ter njegovo relativno visoko izpostavljenost zunanjim temperaturnim in mehanskim vplivom, je jasno, da je njegova življenjska doba omejena.

Dolgoletna tradicija, tako celotne, kot tudi le delne obnove pogonskih redi (samo menjalniški, kolesni zglob, polomljena os, popravilo ripen..) nam daje tako časovno kot finančno prednost pred ostalim tovarniško obnovljenimi pogonskimi izdelki.

Naši obnovljeni izdelki imajo 12 mesecev garancije svoj program pa smo razširili tudi z novimi pogonskimi osmi in kolesnimi ter menjalniškimi zglobi iz Anglije. Garancija na nove dele je prav tako 12 mesecev oz.50.000 km, za nepredelana vozila.

Kolesni zglobi in nove pogonske gredi ODM so v prodaji tudi v naši trgovini. Na povezavi na SPLETNI KATALOG ODM lahko poiščete pravi zglob, po avtomobilu, originalni številki ali šifri drugega proizvajalca. Za več informacij pa smo vam na voljo preko naših kontaktnih strani in telefonov.

polos komplet prvaORANŽNA jpg

 
3760obnovljenih polosi letos

Zakaj obnavljati pogonske gredi?

Poleg ekonomske prednosti popravila dela ali celote pogonske gredi napram vgradnji nove, je potrebno poudariti tudi njeno upravičenost v smislu zavzemananja za boljšo prihodnost. V ekološkem smislu je doprinos ponovne uprabe oz. popravila dela skorajda nepredstavljiv. za ponazoritev pa lahko vendar zapišemo, da je že običajno recikliranje kovine zmanjšuje porabo energije za 74%, izboljšuje emisije zraka za 86% ter prispeva k zmanjševanju onesnaževanje vod za 76 %. Če upoštevamo izvedbo potrebnih postopkov za popravila delov pogonskih gredi, lahko te številke povečamo vse na 98%. Ob tem je seveda potrebno poudariti, da je za to potrebno znanje in tehnologija, ki jo je z uporabo novih materialov in tehničnih rešitev v avtomobilski industriji potrebno ves čas nadgrajevati. S tem pa poskrbimo še za drug pomembni vidiki skrbi za prihodnost in ta je ohranjanje in razvijanje znanja.

sčiščena stara jpgsčiščena nova jpg