625 obnovljenih kolesnih zglobov letos
Potreba po posamičnem zasuku vsakega kolesa glede na smer vožnje je tehnično rešena s pomočjo kolesnega homokinetičnega zgloba ali HKZ-ja. Ta omogoča zasuk do 48 stopinj. Pri iztrošenosti, počeni kroglici ali poškodovanem košku v HKZ vozilo v enakomernem kroženju levo ali desno enakomerno ropota oz. poka. Pokanje je praviloma diametralno nasprotno, uničen desni kolesni zglob slišimo ropotati v levem ovinku. Na testu ropota si lahko pomagamo z vožnjo v krogu, odprtim oknom , če je možno tudi tako, da istočasno pritiskamo plin in zavoro. Pri vožnji naravnost ali hitreje, ropot izginja Navedeni simptomi in diagnoza so okvirni in splošni, vedeti pa je treba, da se zvoki po vozilu močno prenašajo, zato sta za dobro diagnozo in s tem povezano optimizacijo časa in stroška popravila, bistvena znanje in izkušnje. V naši delavnic nami jih tudi zaradi kombinacije z servisno dejavnostjo ne primanjkuje, tako da se priporočamo. Delno popravilo le okvarjenega dela sklopa pogonske osi je poleg tega, da je smotrno iz časovnega in finančnega vidika, smotrno tudi iz vidika ohranjanja večine originalnih delov, saj je njihova kvaliteta prilagojena garancijski dobi vozila, ki pa je nekje od 3 do 7 let.
Garancija na naše obnovljene pogonske gredi traja 12 mesecev, enako kot pri drugih proizvajalcih obnovljenih polosi. Z leti izkušenj z razlličnimi proizvajalci kolesnih zglobov, smo zaradi kvalitete,velike pokritosti različnih zglobov za vse modele vozil ter ugodnih cen v smo zgradili sodelovanje proizvajalcem ODM. Pri naših obnovah uporabljamo njihove kolesne zglobe, v prodaji pa so tudi v naši trgovini.
Na povezavi na SPLETNI KATALOG ODM lahko poiščete pravi zglob, po avtomobilu, originalni številki ali šifri drugega proizvajalca. Za več informacij pa smo vam na voljo preko naših kontaktnih strani in telefonov.